Tuesday 4 March 2014

Product Info : Energizing Soy Protien

Mahukan bantuan untuk program diet anda? Mahu menambah kualiti susu ibu?  Kehamilan anda sukar?


Shaklee ESP - Soy Protein Isolate Powder

Shaklee ESP - Protein Soya Isolate Powder

Shaklee Perbezaan:
Protein Shaklee Energizing Soy telah diiktiraf melalui kajian klinikal yang luas dijalankan di seluruh dunia sebagai tumbuhan yang berkualiti tinggi berasaskan protein. Ia hanya mengandungi Non-GMO ( bukan Genetically Modified Organisma ) kacang soya dan diproses di bawah suhu yang rendah. Setiap tin 1kg Protein Energizing Soy diekstrak dari 30 kg kacang soya. Ia meningkatkan tenaga serta-merta tanpa perlu proses penghadaman.

Protein Shaklee Energizing Soy mengandungi 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya produk di pasaran yang menjamin menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia. Ia sesuai untuk semua peringkat umur - tua dan muda .

Indeks glisemik rendah ( GI) juga menjadikannya sesuai untuk pesakit kencing manis .
Protein dari kacang soya adalah dua kali ganda daging , 4 kali telur , 12 kali susu, rendah lemak, kolesterol dan lebih mudah diserap oleh tubuh manusia.

Faedah Utama
Kekal Muda - Asid amino membuat otot kita , kuku , rambut, darah, organ , kulit , kelenjar, 50,000 jenis protein , 20,000 jenis enzim. Pengambilan Protein Energizing Soy adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta mengekalkan daya hidup.


Natural Plant Based Hormone - Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavon , yang menyerupai  fungsi estrogen wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

Meningkatkan Tahap Prostat Lelaki - Genistein dalam kacang soya telah terbukti mampu menyekat berkembang daripada sel-sel kanser dan menghalang mereka daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas sebelum mereka bermutasi DNA sel-sel 'ke dalam sel-sel kanser. Ia juga memperbaiki keadaan rahim dan ovari , menopaus dan pembesaran prostat.

Kulit berseri - Merangsang pertumbuhan semulajadi  kulit dan otot , memperbaiki kedutan , anti -penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot , sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan mengurangkan parut.

Booster Tenaga Segera - Ia memberikan tenaga serta-merta dan meningkatkan sistem imun, dengan itu meningkatkan kelesuan , migrain , insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan , kebimbangan, ketakutan .

Memperbaiki  Pigmentasi - Meningkatkan uban rambut, keguguran rambut, masalah rambut tekstur , pigmentasi , freckles dan age spot.

Memperbaiki Memori - Meningkatkan daya ingatan , kecergasan, aktiviti seksual, dan meninggkatkan tahap responsif

Kepentingan Protein
Protein adalah bahan utama dalam membentuk pelbagai organ dan tisu dalam badan kita serta komponen utama dalam hormon badan kita . Ia juga mengawal selia fungsi fisiologi. Oleh itu , setiap bahagian badan kita memerlukan protein . Kekurangan protein akan membawa kepada sistem imun yang lemah untuk melawan penyakit dan dengan itu, mudah terdedah kepada jangkitan dan penyakit , tidak dapat mengeluarkan air yang berlebihan dari badan yang akan menyebabkan edema , kehilangan keanjalan otot, perubahan warna rambut , pertumbuhan yang stagnant, senak , tidak dapat menghasilkan darah dan hormon dan akhir sekali , kerosakan organ  yang akhirnya akan boleh membawa maut.

Produk ini dihasilkan daripada bukan GMO kacang soya di bawah unik IPP (Identity Preserved Program) prosedur , di mana kacang soya adalah di bawah pengawasan yang ketat daripada menanam untuk pengeluaran.

Tiada perasa tiruan , pemanis, pewarna dan pengawet ditambah.

Cadangan Hidangan:
Campurkan 28g atau 3 sudu besar serbuk ESP dengan segelas susu, jus, air, atau minuman kegemaran anda.
Pilihan:
Campurkan dengan Meal Shake dan Performance Drink.

Spesifikasi:
Berat: 850 g
Shaklee ESP - Soy Protein Isolate Powder

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Untuk info produk terkini dan maklumat berkaitan produk Shaklee Follow saya di Instagram : @lina_saat atau 
Like Facebook Page Saya : Mums Vita House | +6013-3954748 | linasaat@yahoo.com


No comments:

Post a Comment